Zrób pierwszy krok

Nie oczekuj zmiany jeżeli nic nie zmienisz. Bez zmiany nie ma efektów !

Dietom mówimy NIE!

Badania pokazują, że 95% osób stosujacych dietę, po jej zakończeniu wraca do swojej wagi z przed diety lub też ją zwiększa (efekt jojo). Aby schudnąć i utrzymać upragnioną wagę, trzeba na stałe zmienić swoje nawyki żywieniowe.

Kształtuj prawidłowe nawyki żywieniowe

Nawyki żywieniowe ksztłtują się od dziecka dlatego tak ważna jest rola rodziców w modelowaniu ich. Zadbajmy o dobre komponowanie posiłków, zdrowe przekąski i nie traktujmy jedzenia w kategorii nagrody lub kary.

Dbaj o jelita bo to klucz do zdrowia

Prawidłowa flora bakteryjna i szczelne jelita zapewniają zdrowie fizyczne i psychiczne. Dobre bakterie pełnią między innymi funkcję immunomodulującą, syntezują witaminy z gr. B i K2, neutralizują związki rakotwórcze, wypierają mikroorganizmy patogenne oraz wpływają na ośrodkowy układ nerwowy.

Zadbaj o ciało, umysł i odpoczynij

Nasze ciało i umysł potrzebuje odpoczynku i regeneracji. Zbyt mała ilość snu może spowodować niechęć do aktywności fizycznej i zwiększyć chęć do podjadania w ciągu dnia aby zrekompensować sobie niedobór energii. Badania potwierdzają, że już 10 minut medytacji dziennie przez 8 tygodni pozwoli zauważyć znaczące zmiany w jakości twojego życia.